باید موانع را از پیش پای تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران  برداریم

فرماندار هندیجان گفت:رفع موانع تولید سبب رونق و جهش اقتصادی می‌شود که این امر طی امسال از اولویت‌های مهم مسئولان این شهرستان است.

 عبدالحسن دریائی فرماندار هندیجان می‌گوید: رفع موانع تولید سبب رونق و جهش اقتصادی می‌شود که این امر طی امسال از اولویت‌های مهم مسئولان این شهرستان است و در این زمینه بار‌ها از سرمایه گذاران خواسته شده که مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

او با بیان اینکه بعضی از مشکلات سر راه سرمایه گذاران در هندیجان نیازمند حمایت مدیران استانی است، گفت: حضور و بازدید از واحد‌ها و شرکت‌های تولیدی با هدف آشنایی مشکلات و رفع موانع تولید در دستور کار قرار دارد.

فرماندار هندیجان ادامه داد: باید شرایط برای ورود سرمایه گذار روز به روز توسعه یابد چرا که نجات اقتصاد ما در گرو سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال و تولید است.

دریائى با اشاره به اینکه رونق تولید و اشتغال مهمترین اولویت اقتصادی دولت است، گفت: باید فاصله‌ها را با تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی برداریم تا بتوانیم از نزدیک با مشکلات و موانع آن‌ها آشنا شویم و نسبت به حل آن‌ها اقدام کنیم.

فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه رونق تولید و اشتغال همکاری همه دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: حل مشکلات واحد‌های تولید منجر به اشتغال پایدار می‌شود و تمام دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.